Pentru anul universitar în curs, 2024-2025, conform metodologiei aprobate de Senatul UPT, prin HS nr. 28 din 25.04.2013, trebuie organizată procedura prin care activitatea de voluntariat din cadrul UPT este recunoscută și răsplătită prin acordarea a două credite de voluntariat.
Calendarul propus și documentele necesare se regăsesc in adresa atasata.
Începând din 04.06.2025 până în 12.06.2025 puteți trimite către adresa de email constructii@upt.ro documentele necesare pentru obținerea celor 2 credite de voluntariat.
Creditele de voluntariat sunt suplimentare creditelor de studiu și nu pot fi echivalate cu acestea.
Documentele vor fi transmise în format electronic, trebuie să includă următoarele:
- Scrisoare de recomandare din partea conducătorului organizației în care acesta s-a implicat;
- Scrisoare de recomandare din partea a cel puţin unui coordonator de activitate care gestionează activitatea în care acesta s-a implicat;
- Curriculum Vitae;
- Raport de activitate pentru anul solicitarii creditelor (Anexa 1 din metodologie);
- Câte o imagine pentru cel puțin 4 activități distincte desfasurate in cadrul organizatiei în anul solicitării acordării creditelor;
- Copii după diplomele obținute în urma activității de voluntariat (dacă este cazul).
Odată ce ați trimis dosarul, o să trebuiască să participați la un interviu online.